از آنجایی که موسیقی یکی از مهم ترین بخشهای سری بازی Halo به حساب میآید، تیم سازنده در نظر دارد که هوای استریمرها و سازندگان ویدیوها در شبکههای اجتماعی متفاوت را داشته و بهگونهای این موسیقیها را تنظیم کند که آنها از موسیقی بازی استفاده کرده و به دلایل متفاوت آنها را استریم یا ویدیو خود حذف نکنند. بخش آنلاین چندنفره بازی نیز بدون شک بخش زیادی از توجه سازندگان را به خود جلب کرده و صدای تیرهای شلیک شده تیمهای متفاوت را میتوانید از یکدیگر تمییز کنید.
در ادامه به برخی پرسشها درباره گویندگان مختلف درون بازی و البته حالت Firefight نیز پاسخ داده شد. تیم سازنده بازی تلاش کرد تا اطلاعات کاملی در اختیار ما قرار ندهد و شکی نیست که هدف آنها غافلگیر کردن طرفداران است و به همین سبب، آنها اشاره مستقیمی به قابلیت شخصی سازی نداشتند، ولی اینگونه بهنظر میرسد که بخشهای موجود بازیکنان را راضی نگه خواهند داشت. یکی دیگر از مهم ترین بخشهای صداگذاری بازی به بازگشت جف استایتزر و دیالوگهای معروف “Double Kill” او اشاره دارد. آقای استایتزر از اولین نسخه بازی همراه سازندگان بوده و طرفداران این سری خاطرات زیادی با صدای او دارند.
طبق گفته استودیو سازنده، بازی Halo Infinite در پاییز سال جاری برای کنسول نسل هشتمی اکس باکس وان، کنسولهای نسل نهمی اکس باکس سری اکس/سری اس و همچنین رایانههای شخصی منتشر خواهد شد. نسخه پیشین سری بازی Halo نسبت به نسخههای اولیه طرفداران را راضی نکرد و انتقادهای شدیدی به این بازی وارد بود. حال تیم 343 Industries در تلاش است تا دل مخاطبین را از نو بهدست آورده و آنها را به تجربه بازی خود بازگرداند. شما چه فکری درباره این بازی دارید؟ فکر میکنید این نحوه صداگذاری میتواند خواسته مخاطبین را برآورده کند؟ منتظر نظرات شما هستیم.
هرآنچه درباره بازی halo infinite میدانیم